Teave OBO rikkumistest teatamise süsteemi kohta

Kontsern OBO-Group on pühendunud oma äritegevuse elluviimisele vastavalt kõrgeimatele eetika- ja õigusnormidele. Seetõttu suhtutakse OBO tegevusjuhendi mis tahes rikkumisse äärmiselt tõsiselt.

OBO rikkumistest teatamise süsteemi eesmärk on toetada kontserni OBO-Group töötajaid, juhtkonda, äripartnereid, kliente ja tarnijaid jne, samuti kõiki potentsiaalselt mõjutatud (füüsilisi) isikuid võimalike rikkumiste tuvastamisel, nendest teatamisel ja nende kõrvaldamisel kontsernis OBO-Group. Süsteemi ülesanne on pakkuda turvalist kanalit teatamiseks, ilma et peaks kartma survemeetmeid, eesmärgiga tugevdada kontserni OBO-Group vastavus- ja teabekultuuri.

Ebaseaduslikust, ebamoraalsest või seadusevastasest käitumisest või käitumisest, mis rikub OBO tegevusjuhendit ja mida asjaomane töötaja või isik ei saa peatada, tuleb teatada kontserni OBO-Group määratud kontaktisikule. Rikkumistest teatamise süsteem ei ole siiski mõeldud selleks, et üldiselt esitada kaebusi teiste töötajate kohta või teisi töötajaid hukka mõista.

Rikkumistest teatamise süsteemi eesmärk on võtta vastu ja töödelda teateid ning kaitsta rikkumisest teatajaid ja nende toetajaid teadetega seotud kättemaksu eest. Rikkumistest teatamise süsteem ei ole mõeldud üldiste kaebuste või päringute jaoks. Sellisel juhul võtke palun ühendust meie kohaliku klienditeenindusega, klõpsates järgmisel lingil:

Contact

Saksamaa puhul tuleks kaebused Saksamaa seaduse alusel, mis käsitleb ettevõtete hoolsuskohustust inimõiguste rikkumiste ennetamiseks tarneahelates (LkSG), esitada järgmisel e-posti aadressil: supplychain.complaintsnoSpam@obo.de.

Teade tuleks esitada ainult siis, kui rikkumisest teataja tegutseb heas usus, et edastatud teave vastab tõele. Rikkumisest teataja ei tegutse heas usus, kui ta teab, et edastatud teave ei vasta tõele. Ebakindluse korral ei esitata teavet faktidena, vaid teiste isikute oletuste, hinnangute või väidetena.

Rikkumisest teatajad võivad esitada teateid ühele pädevatest asutustest, kasutades allpool toodud kontaktandmeid:

Dr. Máté Ferenc Smelka
Rahvusvaheline vastavuskontrolli spetsialist
OBO BETTERMANN Hungary Kft.
H-2347 Bugyi, Alsóráda str. 2
E-posti aadress:compliancenoSpam@obo.de, või  smelka.matenoSpam@obo.hu
Mobiiltelefon: +003 620 490 2967
Telefon: +003 629 349 708

või,

Sascha Hesse
Õigusnõustaja (vastavuskontrolli spetsialisti esindaja)
OBO BETTERMANN Holding GmbH & Co. KG
Saksamaa
Hüingser Ring 52, 58710 Menden (Sauerland)
E-posti aadress: compliancenoSpam@obo.de, oder sascha.hessenoSpam@obo.de
Mobiiltelefon: +49 151 11432833
Telefon: +49 2373 89-1232

Rikkumisi käsitleva teabe esitamine ei ole piiratud ühegi konkreetse vormi või keelega. Rikkumistest teatajad võivad esitada teavet rikkumiste kohta päritoluriigi emakeeles; pädev asutus tagab tõlkimise ja suhtlemise rikkumisest teataja emakeeles. Eelkõige võib teateid esitada isiklikult kohapeal, telefoni või kirja teel (posti või e-posti kaudu). Menetluse lihtsustamiseks soovitame esitada need e-posti teel. Posti teel saadetavate teadete konfidentsiaalse töötlemise tagamiseks palume kasutada aadressilõppu „KONFIDENTSIAALNE – OBO teated“. Teate võib esitada ka anonüümselt.

Kontsern OBO-Group täidab kohaldatavatest andmekaitseseadustest, sealhulgas määrusest (EL) 2016/679 (isikuandmete kaitse üldmäärus) ja seda rakendavatest siseriiklikest õigusaktidest tulenevaid kohustusi ning käsitleb kogu rikkumisi käsitlevat teavet, sõltumata selle tõepärasusest, eriti konfidentsiaalselt ja kooskõlas kohaldatavate seaduslike andmekaitsereeglitega.

Täiendavat teavet rikkumistest teatamise süsteemi kohta leiate OBO rikkumisest teatamise põhimõtetest.

Täname teid juba ette teie vihjete eest!

Teie OBO rikkumistest teatamise meeskond

Policy and Attachments